piątek, 15 kwietnia 2011

porysunki z cyklu: pytania fundamentalne

6 komentarzy:

  1. Skoro już tutaj zawitałem, to pogratuluję udanej twórczości. Bardzo proszę o zamieszczenie na blogu kopii/reprodukcji "Świata Światła", na hasło: "saga rodu Magdy". Pozdrowienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do końca rozumiem, co z tym "Światem światła", ale "saga rodu Magdy" brzmi jakoś znajomo... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Świat światła" powstał około 1993 r. podczas jednej z lekcji fizyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podrzuć no, w takim razie, jeśli jesteś posiadaczem tego cennego dzieła, Łukaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda, wierzę, że to będzie wskazówka. Kiedyś byłem u Ciebie i przeczytałaś relację z lekcji polskiego o 8.00 rano. O ile dobrze pamiętam, opis koncentrował się na tym, że większość klasy przysypiała :-) Potem przewróciłaś kilka kartek tego samego zeszytu. Na jednej ze stron był rysunek dotyczący prezentacji książki pt. "Świat światła", tym razem już na lekcji fizyki. Obfite kształty, ujarzmione jednak, bo ubrane w suknię ze sztywnego materiału (szacunek dla Pani Profesor za niepowtarzalny styl); rogowe, prostokątne okulary przywołujące na myśl naukowy instytut, w którym dokonuje się szeregu skomplikowanych, matematycznych obbliczeń - to wszystko udało się uchwycić na Twoim rysunku :-)
    Ps. Chętnie podeślę więcej szczegółów na e-maila :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. E-maila znajdziesz po prawej - kontakt :) A rysunek pamiętam. Ale zapewne nie mam już go w swoich zbiorach. Chciałam jeszcze dodać, że przez niego dostałam jedynkę na tejże lekcji fizyki. Wzięta do podpowiedzi, miałam pokazać zeszyt. Ze strachu powiedziałam, że nie mam, i chociaż byłam przygotowana (chyba ten jeden jedyny raz), postawiła mi pałę jak malowaną.

    OdpowiedzUsuń